زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باز هم هفتمی زنان والیبال ایران در آسیا| حدود ۲۰ سال بازی در تیم ملی و بی تجربگی؟!

  • کد خبر: ۱۲۳۵۰۲
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
باز هم هفتمی زنان والیبال ایران در آسیا| حدود ۲۰ سال بازی در تیم ملی و بی تجربگی؟!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران که در جام کنفدراسیون آسیا در کشور فیلیپین شرکت کرد، با پیروزی بر تیم استرالیا به رتبه هفتم دست پیدا کرد. این نتیجه به هیچ وجه راضی کننده نبود و عجیب اینکه بازیکنان و کادرفنی تیم بعد از هر شکست از بی تجربگی سخن گفته اند. بازیکنانی که نزدیک به ۲۰ سال در تیم ملی بازی می‌کنند، کجا و چرا بی تجربه هستند؟
مونا خواجه کلایی دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی در این باره گفت: بازیکنان ما در سن حدود ۳۰ سالگی به اوج تجربه رسیده اند و چند جوان خوب هم کنار این افراد بودند. من با این عقیده که برخی از بازیکنان مسن هستند و نمی‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند، موافق نیستم. ۳۳ سالگی اوج تجربه است.
او در ادامه گفت:نگاهی به تیم‌های ملی به قهرمانی جهان نشان می‌دهد که همه تیم‌ها بازیکنان تجربه دار خود را فرا خواندند، اما خانم کمپدلی مرتب از بازیکنان old سخن می‌گوید. اشکال کار تیم ما این بوده که خانم کمپدلی یک مربی پایه است و در کارنامه اش کار با تیم ناشنوایان ایتالیا مشخص است. او یک مربی برنامه ریز و تاکتیکی نیست در صورتی که فدراسیون والیبال همکاری خوبی با این مربی داشته است.
خواجه کلایی افزود: برخی از افراد نایب قهرمانی بانوان ما در بازی‌های اسلامی را خیلی بزرگ کرده اند در صورتی که ترکمنستان، آذربایجان و کشور‌هایی مانند آن‌ها هیچ گاه حریف ما نبوده اند. اعتقاد دارم که باید برای تیم ملی باید یک مربی حرفه‌ای داشته باشیم و اردو‌های آماده سازی را متمرکز کشور‌هایی مانند تایلند، چین، ژاپن و کره سازیم.
او در خاتمه یادآور شد که حریفان ما در کنفدراسیون همه با بازیکنان جوان و نوجوان بازی کرده اند و اگر در تیم ما مائده برهانی و شبنم علیخانی نبودند، شاید همین دو برد را هم به دست نمی‌آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->